28 september 2016

Netto levererar

Det är flera månader sen som jag var på Netto faktiskt. När jag var mammaledig hände det var eller varannan dag :) De får ofta in riktigt fina pärlor i inredningsväg och denna veckan hände det igen. Jag var ute efter stentvättade påslakanset, fick tag i stans sista ex och sprang samtidigt på en fantastiskt fin tekanna i gjutjärn! Högg den i farten förstås :D Eftersom jag behövde ett set påslakan till så ringde jag lilla mamsen som turligt nog hittade ett exemplar i butiken i stan där hon bor. Ibland ska man ha lite flyt minsann! Jag köpte för mer än två år sedan stentvättade kuddfodral där och älskar hur mjukt och snyggt tyget är så jag är jätteglad att vi ska få sova i så sköna lakan hädanefter. Och utan att det har kostat skjortan. 


Löp och köp om ni inte redan gjort det!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ