1 september 2016

Me and my girls i Milk aw16 - Bildbombning

Jag har totalt fallit för Milk Copenhagens fantastiska plagg till både barn och dam. Till min besvikelse har de detta året lagt ner det där med overaller och andra funktionsplagg! Jag var så otroligt imponerad och nöjd över Alvas vinterkläder som vi köpte förra året och hade utan att tveka beställt därifrån till båda tjejerna detta året om det hade gått. Men men, inget att göra åt. Hoppas de som sitter på huvudkontoret tänker om till nästa vintersäsong ;)

En beställning damp ner i måndags och vi slet upp det ursnygga paketet med stor entusiasm! Alva behövde en varm "snygg-jacka" som gärna skulle matcha med den svarta dunjackan som Siri har (ett fint arvegods från storasyster) och en sådan fanns hos MC såklart. Materiell kärlek från första ögonkastet ska jag säga! Alva sa "åhhhhhhhh sååå fiiiin!" och slängde den genast på sig. Ett riktigt bra köp som hon kommer få mycket användning för!

Siri fick en fantastiskt mjuk och lyxig kofta. Coola strumpbyxor (kan man inte ha för många av) blev det till båda tjejerna. I paketet fanns även två galet tuffa bomberjackor till mig och Alva och varsin t-shirt till alla girls i familjen (förutom kattskrället). Här ska det matchas! Bomberjackan är en av de snyggaste jag sett.

Koftan känns riktigt exklusiv

Surkatten Ellie ser måttligt road ut av att ha besök av tre andra katter där i sängen :)


Leggingsen är från förra kollektionen

Bomberjackan är galet snygg och så kul att Alva och jag kan matcha. Hade den funnits i Siris storlek hade den varit självklar till henne också :) Vi har fått många glada kommentarer om våra jackor idag!

Känner oss rätt tuffa faktiskt

Finaste dagispåsen denna säsongen är verkligen den här! Påsar är jag förfärligt tramsigt svag för :)

En jäkla massa snyggheter i katalogen

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ