24 augusti 2016

Mjukt & Behagligt från Vårdväskan

Jag har precis fått upp ögonen för alla fantastiskt fina produkter som finns hos Vårdväskan. Tidigare har jag bara beställt stödstrumpor, namnskyltar och jobbskor därifrån men när jag kikade igenom deras sida noggrant hittade jag även mjuka vardagskläder, underkläder, muggar, presenter, posters mm. Så min senaste beställning blev kanske inte så färgglad men inte desto mindre behaglig! Det är ju viktigt att bära bekvämt även under arbetskläderna så jag satsade på linnen och underkläder i bambu samt strumpor/stödstrumpor som matchar mina rosa tofflor. Sånt är ju också viktigt :) En ny fin namnskylt i färgen peach samt en pennficka blev det också. Särskilt glad är jag i bh:n. Den är underbar att ha på sig!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ