9 augusti 2016

Instagram-tävling i samarbete med Vårdväskan

Hej på er! Hoppas ni mår bra. 

Jo jag lever men sen vi började jobba efter semestern så har jag inte alls hunnit med min lilla blogg tyvärr. Det blir mest min Instagram som uppdateras som vanligt. Men jag ska försöka visa nåt livstecken här också emellanåt. Vi har ju några projekt med huset framöver som jag måste visa bland annat.

Nu har jag i alla fall startat en jättefin tävling i samarbete med Vårdväskan som verkligen sätter färg på vården. Och inte bara på vårdpersonal för det finns massor med fina saker även för människor med andra yrken. Här kommer ett gäng med personliga favoriter som jag hittat. Allt från kläder & skor till inredning och leksaker!

Posters

Lite omtanke att ge bort

Till barnen

Festliga ting

Pimpa "Mackan"

Snyggsneakers

Sköna plagg i bambu

Stödstrumpor och bra arbetsskor/snygga tofflor/sandaler


Man kan alltså vinna ett presentkort på hela 500kr att sätta sprätt på!

Tävlingen avslutas 15/8 kl 21.

Välkomna in och tävla på mitt Instagram-konto!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ