18 augusti 2016

Hösten & vinterns skor till mig

Väldigt sällan köper jag höst- och vinterskor till mig själv. Det handlas nåt år och sen håller dom ju ett bra tag. I våras hade jag turen att vinna ett presentkort på Trampolin och för det fick jag ett par riktigt snygga boots som jag ska börja använda nu när hösten är på gång. Dock saknade jag fodrade kängor och sneakers som är sådär både snygga,varma (frusenfot som jag är) och jäkligt bekväma ville jag ha! Och det hittade jag hos självaste Ellos. Ett par Reiker blev det och med min fördömda hallux valgus-fot så är denna sneaker perfekt eftersom den inte är särskilt smal och att tån inte är så spetsig som på många andra modeller. Converse kan jag bara glömma liksom. Men dessa var riktigt fina och jag kommer nog strutta runt allra mest i dom i höst & vinter. Det andra paret är också himla snyggt och är en högre variant av favoritskorna som jag har sprungit runt i under sommaren. Lätt fodrade är de också. Jodå, jag och tassarna kommer vara helnöjda denna säsongen ut ヅ



Det finns en hel del fördelar med hösten som jag alltid försöker peppa mig själv med inför mörkret som kommer:

Alla mysiga kvällar som väntar med ljus tända & alla fina höstkläder och skor man får köpa till barnen (och sig själv) ヅ


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ