11 juli 2016

Tömde lagret - börjat fylla på höstgarderoben

Igår tömde vi nästan lagret på Lager 157. Ja det kändes nästan så i alla fall :) När jag och Jesper var där häromveckan så såg jag hur snygga jeans och tröjor där fanns till flickorna till ett mycket överkomligt pris så vi for dit igår en kvick sväng och stoppade på oss en fin hög. Sådär perfekt till förskolan. Jag är så trött på förstörda tröjor som måste slängas. Hädanefter blir det svart och vitt, punkt slut. Visst går det att få bort en hel del fläckar även på andra färger men ärligt talat, alla dessa fina ljusa färger är ju rena tvätt-mardrömmen. Jättefint men man vill ju bara gråta när det är dags att tvätta. Inte ens den bästa fläckborttagaren kan utföra mirakel. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker att inte bry mig men det ÄR supertråkigt när kläder måste kasseras av olika anledningar oavsett om man betalt 50 eller 250kr för ett plagg. Så dyra kläder går absolut bort i vårt hem! Viktigast är att köp ordentliga ytterplagg och skor med bra kvalitet och komfort.

Det går att få bekväma och snygga outfits även till superpriser, se bara jeansen vi köpte igår för 75 spänn! Några var två för 250kr vilket också är ett kanonpris faktiskt. Ursnygga slitningar (som jag är så svag för) och sitter snyggt och bekvämt på töserna. En hel jäkla kasse full med kläder för dryga tusenlappen, då är det ännu trevligare att shoppa barnkläder! :) :)



Själv så älskar jag deras baslinnen och såna där "bara hänger där och är snygga"-tröjor. Fick med mig denna 50-kronorsskönhet igår.


Lager 157 är faktiskt min nya favoritbutik har jag kommit på

6 kommentarer :

  1. Hej svejs,,, härligt när du hittat en butik som man fastnar för.
    Jag personligen har aldrig hittat något på Lager 157, inte ens som smal.
    Du ser, vad olika smaken är.
    Å det innebär ju INTE, att jag inte gillar kläderna andra köper därifrån, det passade helt enkelt inte mig bara.

    Ha en finfin tisdag.. // Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annelie!

      Ja så är det ju, vissa kläder passar inte en själv men är jättefina på andra. Ha en fin dag och kul att du kikade in här :)

      Radera
  2. Så kul det är med shopping!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men visst är det?! Lite FÖR roligt ibland :):)

      Radera
  3. Yes, där handlar jag gärna ibland. En hel del kidsen när de var mindre.
    Härlig blogg du har!
    /Lisa
    majamyra.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja där finns ju otroligt mycket fint till barnen! Bra priser så man inte blir helt förstörd när kläderna måste kastas efter en vild dag med tomatsoppa på förskolan (som jag var med om i förra veckan :/)

      Tusen tack, va snäll du är!

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ