1 juli 2016

Tekapslar - En ny favorit

Då är sista te-kapseln förbrukad! Jag fick möjligheten via Buzzador att testa Liptons tekapslar i två olika smaker och har demonstrerat produkten med min Nespresso-maskin och bjudit nära och kära via kalas, fikastunder på altanen mm. Det har varit ett sant nöje att få buzza detta! Alltid roligt att testa saker förstås men extra skoj när det är nåt som blir en stor favorit sen, vilket dessa tekapslar har blivit. Smaken är underbar och det blir en perfekt drick-temperatur på ett litet kick! Inget "vänta på att teet ska dra sig och svalna" längre. Perfekt!

Nu hoppas jag bara att de börjar säljas på Maxi snart så jag kan slänga ner ett gäng i vagnen när jag ändå storhandlar :)

Vill du veta mer om vad det innebär att vara en Buzzador så skickar jag gärna mer info till dig om du lämnar din mail här. Passar perfekt för dig som är intresserad av olika slags produkter och gärna provar nya saker!



En ny te-favorit helt klart!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ