6 juli 2016

Karisma & Lite lyxigheter

När jag fyllde 35 i mars fick jag ett presentkort på Salong Karisma i Helsingborg och när vi ändå var där i krokarna häromdagen så smet jag in för att skaffa mig några nya produkter. Sällan köper jag dyra salongsprodukter så presentkort är verkligen perfekt att få för då behöver man inte bry sig om vad det kostar på samma vis (hehe). Jag valde bort behandling och tog istället några riktigt fina produkter. En bra rengöring från Kalahari (måste prova mer av det märket tror jag), några produktprover, en mineral-concealer & ett snyggt sommarnagellack från ArtDeco blev det.


Det visade sig att ägaren till Karisma är en tjej som jag var bekant med för många herrans år sedan! Så himla roligt att träffa henne igen och prata lite! Jag ska nog unna mig en lyxig behandling där nån dag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ