26 juni 2016

Spa-känsla till lagom pris

Jag köpte några produkter ur H&M:s Conscious-serie för kroppsvård häromdagen för jag var lite nyfiken på dom. Jag har liksom helt lyckats missat de där produkterna 

Jag köpte all over-oil, läppbalsam, parfym-olja & deo. Måste säga att jag blev glatt överraskad och helt förälskad i de otroligt goda dofterna! De doftade som ett spa, om det nu går att beskriva så. Behagliga och härliga till ett bra pris! All over-oljan kommer definitivt bli en storfavorit för den går kvickt in i huden och man känner sig riktigt fräsch.

Ett stort pluss är att produkterna är jäkligt snygga att ha framme i badrummet.


Älskar färgen på läppbalsam-tuben. Matchar finfint med mina nya gel-naglar som min duktiga vän Annika fixade i veckan. Kände att jag ville lyxa lite denna semestern med snygga naglar. Om några veckor är det ju tillbaka till de vanliga naturella och korta igen. Hygienmässigt är det ju helt klart det bästa och jag trivs bra i det men ibland är det kul med lite omväxling!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ