30 juni 2016

Snyggt från Onödigt Snyggt

Igår hämtade jag ut ett paket från Onödigt Snyggt (☞ en butik man inte får missa!) och det behövde jag inte vänta och längta efter särskilt länge eftersom leveranstiden var otroligt kort. Sånt gillas! Efter kraschen av min mobil för ett tag sedan så kände jag att ett skal kunde vara bra, och gärna nåt som jag kan ha bankkort och så i också. Hittade en jättesnygg väska i skinn (som bara blir snyggare med tiden) där mobilen sätts fast i ett skal som sedan fästes med magnet i själva plånboksdelen. Så smart! Skalet var snyggt i sig också och perfekt att kunna ta av den när man bara vill ha mobilen och fota eller ska prata i den. Så slipper man stå där med plånboken i nyllet liksom 

Byxorna från Lo-ika är bara så snuskigt sköna och coola och jag vill helst aldrig ta av dom igen. Ett nytt armband från Ajlajk blev också hemklickat i all hast.


Nope, I will never take them off me again!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ