10 juni 2016

Ny Buzzador-kampanj!

Wiho! Jag har kommit med i en ny Buzzador-kampanj! Jag är ju sådär tramsigt glad i att prova nya produkter och det är ju trevligt när man kan få göra det utan att behöva köpa sakerna själv. Denna gången ska jag få testa Liptons tekapslar som är kompatibla med vår Nespresso-maskin. Jag är ingen sån där superkaffe-drickare egentligen men Nespresso går bra. Te är ändå min favorit och jag har alltid druckit mycket av den varan. Nu ser jag fram emot leverans i nästa vecka och få sätta igång att sörpla i mig te och bjuda nära & kära på en kopp eller tre. 


Är du intresserad av att veta mer om Buzzador så skickar jag gärna lite mer info till dig. Lämna då din mail i en kommentar.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ