15 juni 2016

Liptons tekapslar - Buzzadorkampanj

Imorse låg ett paket från Buzzador i lådan och däri fanns två paket Liptons tekapslar i smakerna Black Tea Chai & Green Tea Grapefruit & Mandarin som jag ska nu ska prova och bjuda andra på. Jag hoppas att någon på kalaset på söndag är sugen på en kopp te så jag får demonstrerat det hela. Jag sitter just nu framför EM-fotbollen och njuter av en kopp av Chai-varianten faktiskt och måste säga att jag är glatt överraskad av denna nyhet! Jag tycker alltid vattnet blir för varmt när jag värmer upp i vattenkokare så då måste jag vänta innan jag kan dricka teet. Men med tekapseln blev vattnet verkligen i helt perfekt temperatur så det gick att börja sörpla i sig omedelbart! Smaken blev också mycket fin. Särskilt med lite mjölk och honung i. 
De finns att köpa i utvalda Coop-butiker, Elgiganten, Mat.se och mathem.se om någon känner för att köpa och testa själva. Hoppas de landar på Maxi också snart!


Snabbt, smidigt och gott! 


Är du intresserad av att bli en Buzzador precis som mig och få prova olika produkter så går det bra att lämna din mailadress i en kommentar så kontaktar jag dig. Eller maila mig helt enkelt! Du hittar min adress under fliken ovan.

Hoppas ni har en skön kväll

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ