3 juni 2016

Jobbhelg & Fredagsledig

Det vankas jobbhelg så idag har jag och flickorna varit lediga i härliga sommarhettan. Plåtslagaren har varit här några dagar och i nästa vecka blir taket färdigt! Jesper är i skrivande stund uppe på Alvas rum och spacklar runt hennes takfönster. Ska bli riktigt skönt när hon kan flytta in där igen så vi inte behöver ha allt i Siris rum. Jag har några små projekt som jag vill göra också när vi ändå grejar men med alla kalas och sånt som ska ordnas med så får vi se hur mkt jag hinner innan semestern. 

I förmiddags passade vi på att gå ut ganska tidigt och först fick änderna sig ett skrovmål på mögligt bröd sen myste vi en stund på stortorget och kalasade på varsin smoothie. Alva är bjuden på några kalas nu i början på månaden så vi fick shoppat ett gäng söta presenter till hennes goa kompisar. Hon tycker det är lika roligt som jag att köpa fina presenter till andra.



Stråhattarna var på såklart!

Trevlig kväll och helg

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ