14 juni 2016

Grind-lösa & Fler som hittat hit

När Alva hade kalas i söndags så plockade vi bort grindarna vi har från hallen och in till vardagsrum & kök. Så himla skön känsla att inte ha de där att åla sig igenom eller över varje gång man ränner ut och in i hallen, vilket vi ju gör typ en gång i minuten, ska dammsuga eller annat. Vi bestämde oss för att prova utan grindar ett tag även om Siri såklart inte får gå själv i trappan än. Hittills har det gått väldigt bra i alla fall och trappan verkar inte locka henne nåt nämnvärt. Kan vara som så att hon inte riktigt insett att grindarna faktiskt inte är där längre och när hon väl märker det så blir det andra bullar! Vi får väl se hur det hela utvecklar sig.


De senaste veckorna har jag märkt av ökad trafik till min pyttelilla blogg faktiskt. Hur kul som helst! Det gör ju att jag får större lust att göra inlägg här och ger min blogg lite mer tid. Annars är det på Instagram jag är som "störst" med mina cirka 8300 följare. Men det glädjer mig verkligen att fler vill kika in här oss mig där jag får möjlighet att skriva lite längre inlägg och lägga upp ännu fler bilder än på Instagram. De kompletterar varandra känner jag, Insta & bloggen. Min största hobby helt klart!
Jag har inte den blekaste aningen vilka som läser bloggen, bortsett från några nära & kära, för ytterst få lämnar kommentarer här. Jag hoppas i alla fall att det jag gör inlägg om här kan inspirera, tipsa eller bara göra någon annan lite sådär småglad.

Tack & Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ