1 juni 2016

Födelsedag & Trevlig Överraskning

Alva har haft en riktigt mysig födelsedag och hon somnade snabbt ikväll. De hade sjungit och firat henne även på förskolan idag och det var en lycklig tjej som vi hämtade i eftermiddags. Tårta inhandlades på vägen hem och Goggi (Alvas gammelmormor) kom hit en stund och fikade. Vi dissade matlagningen sen och hämtade pizza istället sen for vi ut med Alvas nya cykel utan stödhjul (viktigt att poängtera enligt henne) för nu jäklar ska hon lära sig cykla "på riktigt"! 


Glad och lycklig liten 5-årstjej❣ 


När jag kom ut från jobbet idag så möttes jag av att alla cykelkorgar var vita. Min är ju det annars också men nu var hela cykelparkeringen full av vita korgar och det berodde på att allihop hade fått ett korgskydd helt oväntat! När jag såg texten tyckte jag att det var himla skoj och att äntligen få se nåt mer av vår fina lilla stads 500-årsfirande. Lite förvånad blev jag allt och vilken trevlig grej att avsluta jobbdagen med!

En underbar dag har det varit och jag kan inte förstå att vår Alva redan är 5 år gammal. Den dagen hon kom till oss sitter färskt i minnet fortfarande. 

♡Älskade Alva♡ 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ