10 juni 2016

Favoritdagen & Massa skoj i helgen

En härlig helg ligger framför oss med studentfirande, 80års-festlighet och kalas för Alva på söndag! Ikväll måste dessvärre Siri och Jesper stanna hemma från studentskivan eftersom Siri fick en ny prick i ansiktet igår så vi vågar inte ifall det ändå är vattkoppor. Hoppas de försvinner i helgen så hon kan gå på förskolan nästa vecka, som är den sista innan flickorna ska ha semester.

Jag vab:ar idag också så vi försöker fixa lite här hemma och mysa och så. Det är mycket för oss nu och det är väldigt skönt att taket är helt färdigt nu. Ställningen utanför huset nu är nerplockad så den ska lämnas, takpannorna säljs förhoppningsvis i eftermiddag och imorgon kör Jesper det sista skräpet efter tak-fixandet. Så kan vi fokusera på annat ett tag. Som han slitit min käre sambo. Har jag sagt att han är bäst på alla sätt? ❤


Här är jag idag! Skön cut out-t-shirt från H&M och jeans från Kappahls flickavdelning. Denna stil trivs jag som allra bäst i. Men kanske inte lämpligt att gå på student hos min kusin ikväll i slitna jeans? :) Får hasa mig ur  bekvämlighetszonen en stund.

Ha en strålande dag och hurra för alla studenter som springer ut idag!!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ