3 maj 2016

Söt kampanj hos Buzzador

Verkligen skitjobbigt att jag kom med i en kampanj för Ferrero hos Buzzador där jag ska testa och dela ut choklad från Kinder! :) Jag har alltid tänkt att Kinders choklad är för barn (med Kinderäggen i åtanke) men dessa tre sorter är inte alls för barn utan mer vuxen smak, fast såklart kan ju även barn gilla dom.

Påsarna från Kinder innehöll:

Bueno - kripsigt kex och krämig mjöl- & hasselnötsfyllning

Maxi - Mjölkchoklad och mjuk mjölkfyllning

Schoko-Bons - mjuk mjölkfyllning med krispiga bitar av hasselnöt i smakfull mjölkchoklad



Jag har precis njutit av några koppar kaffe (japp, trött idag) och smakat de små godbitarna. Mycket god smak på alla tre men favoriten blev bueno med det tunna krispiga som sen resulterar i mjuk och god choklad- & hasselnötsfyllning. Mums! Minibitarna är perfekta till kaffet!

Jag älskar såna här små vardagslyxigt stunder. Man får passa på att njuta när man får tillfälle såhär under VAB:ande och allt.


Nu ska jag sprida dessa till mina kollegor, familjen och vänner. Hoppas de är lika chokladglada som jag! 

#kinderpåsarbuzz#buzzador

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ