19 maj 2016

Sista Buzz-dagarna

De senaste veckorna har jag och flera personer som jag involverat i min buzzning av Ferreros Kinder-choklad! Jag har själv blivit tokkår i Bueno med det krispiga kexet och goda krämen inuti. Har ätit kan ett antal för många den sista tiden :) De flesta som fått en provpåse och rapporterat till mig sen eller smakat tillsammans med mig har också haft den som favorit men även gillat de andra två varianterna. Detta har verkligen varit en uppskattad och god kampanj!


Jag är en Buzzador sedan flera år tillbaka och tycker det är jättekul att få hem olika produkter att både prova själv och sprida till andra. Är du också intresserad av detta och vill prova att vara en Buzzador så kan du lämna din mailadress här så skickar jag lite information.

Ha en fin fredag & helg!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ