30 maj 2016

Semester-veckorna som varit

Idag var det dags att återgå till vardagen igen med jobb och förskola efter två veckors semester. Eller jag får ju skriva "semester" för det har inte varit nån semester för Jesper som har jobbat hårt på taket varje dag med hjälp av sin far. De har gjort ett kanonjobb! Det är verkligen underbart att hela taket nu är bytt!

Jag tog ledigt dessa veckorna för att vara med tjejerna och sköta hemmet under tiden och det har såklart varit jättemysigt även om man inte ska förringa att det är mycket med två små barn och allt som hör till. Jag prioriterade först och främst att de skulle ha så kul som möjligt och vi har gjort massor av skojiga saker! Så även om kanske några tror det så har jag knappast latat och solat mig hela semestern :)

Nu väntar tre intensiva veckor med jobb, födelsedagar, kalas, student, 80-årsfirande mm sedan är det semester igen. Wiho!


Några bilder från veckorna som gått




Hoppas ni haft en kanonstart på veckan!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ