31 maj 2016

Pastell, pastell, pastell & Prinsessor

Alla grejer som jag beställt till flickornas kalas är nu komna! Jag har spanat igenom halva internet känns det som för att hitta allt och det blev en del beställningar från olika håll och kanter :) Men fina saker fick jag tag i och det ska bli otroligt kul att få dekorera och göra fint! Älskar pasteller! Hoppas jag lyckas med bakningen som jag planerat att göra också bara. Jag hittade förresten fina små servetter med pastellfärgade blommor på Ica Maxi. Räddaren i nöden haha!


Inköpsställen:

Girlang - Syster Lycklig

Sugrör och konfetti - Theo & jag

Bakformar (stora) - My Perfect Day

Små bakformar, tårljus & cake pops-pinnar - Tant Fondant

Pastafärger & Strössel - Lyckas med mat


Inbjudningarna till Alvas prinsess-kalas har nu lämnats/postats och jag hoppas de små prinsessorna (och den enda prinsen som är bjuden) får en skojig eftermiddag här hos oss. Alva har valt vilka kompisar som ska komma men det hade kunnat bli många fler om inte vi hejdat henne vid åtta stycken. Fler får vi inte plats med och det är ganska många att hålla reda på ändå :)
Hon har bjudit de närmsta vännerna och det kommer bli så bra så!


 ஜ

2 kommentarer :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ