23 maj 2016

Kalasplanerar

Mycket snart fyller våra älskade busungar år och då blir det såklart kalas! Jag älskar att planera kalas och börjar alltid i god tid så det inte blir stressigt. Färgtema har jag alltid för att göra det fint för alla som kommer hit. Alva tycker också om när det är vackert här hemma, gästerna får en angenäm stund för ögat och magarna (hoppas jag) och jag får ägna mig åt att göra nåt jag tycker är kul! Bakning är jag väl inte så förtjust i men en gång om året vill jag göra det för tjejernas skull. I år ska jag utmana mig själv lite så håll tummen att jag lyckas med det! Vad det är får ni veta sen förstås :)

Temat i år blir pastell och igår beställde jag massor med fina saker. Först hade jag tänkt pyssla lite själv men nej, det har jag varken lust eller tid med.

Här kommer några smakprov på vad som är beställt! Det enda som verkar helt omöjligt att hitta på nätet är fina servetter i blandade pastellfärger. Om någon vet så hör gärna av er till mig!




Pastellströssel - lyckasmedmat.se
Konfettiballonger & Bakformar - My Perfect Day
Tårtljus & muffinsformar - Tant Fondant
Pappersgirlang - Syster Lycklig 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ