22 maj 2016

Härliga helg!

Vilken härlig och mysig helg vi har haft! Ja hela veckan har varit mysig, i alla fall för mig och flickorna, som ju är lediga denna och nästa vecka medan Jesper byter taket och måste slita. Här råder ingen rättvisa! :) I veckan har vi varit på stranden två gånger, varit på lekplatser x flera, flickorna har firat förskolans dag mm. Underbart att vara så mycket med tjejerna!

I helgen har vi gjort mycket skoj! Igår var Alva & Siri hos farmor & Kjelle några timmar medan vi skulle shoppa presenter till flickorna. Alva ska ju få en cykel eftersom hennes första är för liten och vi hittade en jättefin till henne som hon säkert kommer bli jätteglad för. Rosa, lila, vit, blommig ja ni hör ju att den passar en liten prinsessälskare perfekt! :)

Igårkväll fick Alva och jag lite tid tillsammans när vi for på dansuppvisning tillsammans med min mamma och mormor. Min syster och systerdotter var med i showen och gissa om vi var imponerade och stolta! Helgen avslutades med några timmars bus i Hembygdsparken, springa genom vattenspridaren i trädgården och sen köpa ny cykel till mig. Vi behöver två i sommar och cykelstolar till kidsen på varje så vi kan cykla massor i sommar. Annars har jag en av dom i cykelvagn och en i stolen men när vi är två är det rätt skönt om vi kan ha varsin där bak. Jag hittade en otroligt fin på Biltema som kommer i endast begränsad upplaga och i färger som verkligen piggar upp! Turkos och persika...såklart jag tog persika och man kommer inte missa mig när jag är ute och flänger! :D Naturligtvis är en bra hjälm också införskaffad och nu ska jag skärpa mig med att använda den också.

Här kommer en drös med bilder från veckan som gått


Sommarens måste - stråhatt

Stråhattar till hela familjen köpte vi igår. Ready for summer!

Mini-me

Hoppas ni också haft en skön helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ