23 maj 2016

Finaste cykeln

Kan man vara nerkärad i en cykel så är det vad jag har blivit! Vi var på jakt efter en sju-växlad till mig (färre växlar går icke med min speed) men inte hittat nån jag gillat. Av en händelse kikade vi in på Biltemas hemsida och såg direkt en persikofärgad skönhet som jag föll för omedelbums. Kvickt for vi till butiken och som tur var fanns det en kvar, och den var till lilla mig! Hur fin som helst! Färgglad är jag kanske inte vad gäller kläder och inredning men med cyklar är det en annan femma :)

Detta är en specialutrustad cykel som säljs i begränsad upplaga och med detaljer som känns lite lyxiga, som handtagen t ex. Sånt gillar jag! Den finns i färgen turkos också fast med brun korg, sadel, handtag och hjul.


Ikväll blev det premiärtur när jag hade skruvat på cykelsitsen (som jag för övrigt äntligen beställt ett skydd till). Vi for med vindens fart ner till torget och åt middag på en uteservering där. Flickorna åt upp allt (som omväxling) och vi med förstås,  så det blev bra betyg på maten! 

Finfint avslut på en semestermåndag

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ