12 april 2016

Trötta kids & Alva med det stora hjärtat

Oj oj vilka trötta små flickor jag nattade ikväll. Siri vaknade rysligt tidigt imorse men har varit så pigg & glad (som vanligt) på förskolan och Alva har såklart också haft fullt ös med skojigheterna på sin avdelning. Så fort vi sätter fötterna i hallen här hemma så börjar krokodiltårarna rinna, det gnys och gnälls och är eländigt :) Inte så konstigt när de ger allt de har på förskolan. Då orkar man inte vara glad mot sin lilla mamma inte :P 

De somnade gott mina älskade flickor och jag ska strax också krypa ner i sängen. 

Fantastiska storasyster Alva! Hon är beundransvärd vår lilla tjej. Tar så fint hand om sin lillasyster att jag blir varm och rörd varje gång. Trots att Siri är allt annat än snäll många gånger så förlåter Alva sekunden efter och månar om sin syster med sånt hjärta att mitt hjärta sväller av stolthet.
Idag fick jag äntligen sätta upp håret i en knut och vips så såg jag mig själv (ännu mer) i henne. Så vacker inifrån och ut!


Godnatt


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ