5 april 2016

Snart startar jag en ny kanonfin tävling & Sommarinköp

Igår avslutades tävlingen jag hade i samarbete med fina butiken Lilla Stork men det är faktiskt ännu en kanontrevlig tävling på gång snart igen! Så håll utkik på min Instagram först och främst men jag lägger upp ett inlägg här också så ni vet när den är startad.



I söndags köpte vi äntligen vårskor till flickorna som de ska ha på förskolan. Galet vad dyrt det är egentligen men vi tycker det är viktigt att de har riktigt bra skor där. Jag hade inte tänkt köpa några sommarskor än men så sprang jag på dessa snyggingarna i skinn från Donna Girl och klart Alva skulle ha dom! Hoppas jag hittar nåt lika snyggt och bra till Siri sen.

Förra året var jag betydligt tidigare ute med att ha börjat fylla flickornas sommargarderober men nu har jag bara inte hunnit. Ska nog hinna ifatt ska ni se ;)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ