1 april 2016

Fredagsrosor & Annat gott

Något svettig tur för att först hämta flickorna och sen handla på vägen hem. Siri är precis överallt och rent livsfarlig! På ett ögonblick har hon hunnit långt så att säga :) Och båda vill sitta bak på cykeln och inte i cykelvagnen så det blir alltid gnäll och sura miner hur rättvis jag än är :P Nu är vi hemma i alla fall och förutom fredagsmaten så hittade vi så vackra rosor i affären. Och Anthon Berg-äggen som jag är så svag för! Idag (och kanske imorgon) får jag lov att äta lite godis men ska försöka att inte trycka i mig kopiösa mängder.



Imorgon väntar ett litet äventyr som jag ser mycket fram emot. Min mamma har bjudit mig och syrran på en ridtur på två timmar. Ska bli spännande att se om de gamla häst-takterna sitter i!

Ha en jättebra fredag & helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ