14 mars 2016

Våriga leveranser

I veckan fick jag flera våriga och trevliga leveranser! Flickornas jackor och overaller från Pompdelux bland annat. Verkligen underbar lila färg och otroligt användbara plagg! Ska sätta mig nån kväll och göra ännu en beställning sen när jag kollat igenom vad flickorna redan har och vad som behöver kompletteras inför vår & sommar. Japp, ni hör hur ekonomisk jag försöker vara! :) Det är farligt roligt med barnkläder så jag det är bra att jag inte hinner titta så mycket på sånt nuförtiden.



Via Jennys Matblogg (som är min räddare i vardagsmat-träsket) fick man ett erbjudande från Maybeauty att köpa Foot Mask och Miracle Serum till ett bra pris och jag blev nyfiken och slog till. Fot-grejen ska jag göra när det närmar sig "visa fötterna"-årstid men kanske jag måste prova tidigare ändå. Spänd på att se resultatet! Hårserumet är jättebra och oroligt drygt. Kände för lite lyx till mig själv nu efter alla mörka månader och sjukdomar vi haft. Ni hittar hennes inlägg om produkterna och länk till erbjudandet HÄR. Unna dig lite lyx du med!


Underbart att vi går mot ljusare tider! Eller hur?


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ