2 mars 2016

Välbehövlig omvårdnad

Ikväll har jag blivit ompysslad av min söta frisör Filippa. Ytterst välbehövligt med uppfräschning av kalufsen! Det första jag såg när jag kom dit var att de nu säljer produkter från interiorhome.se och wow så mycket fina grejer!! Blev helsåld på den där supersnygga pläden från Ylva Skarp, vasen från House Doctor och doftljusen från meraki. Det är nåt visst med doftljus och filtar tycker jag. Jag dras alltid till sånt i alla fall. Dock kände jag att 500kr för en pläd var inte vad min plånbok var laddad för idag så det blev ett doftljus som följde med hem istället.



När jag kom hem och var sådär pigg efter den friska cykelturen hem så tände jag det nya ljuset, gjorde mig en kopp te och två mackor med jordnötssmör (maj gaaaad vad jag blivit beroende av det!) sen satte jag igång Badhotellet som äntligen startat med ny säsong! Som vi väntat på det! Sällan följer jag/vi serier men det finns några som vi absolut inte vill missa och Badhotellet är en av dom.


Nu ska det strax sovas, jag och min glada kalufs :)

Godnatt

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ