25 mars 2016

Nytt till mamma, barn & hem

I onsdags fick jag hämtat ut ett stort paket från H&M. Jag var i behov av lite vårplagg först & främst och när det nu var fri frakt så beställdes en del annat också till Siri och hemmet.

Mor- & dottermatch är ju faktiskt lite kul emellanåt och dessa söta slip in-sneakers var givna till Siri och mig. Jag blev glatt överraskad över hur sköna de var till så pass lågt pris.


En sommarjacka blev det också. En längre variant av bomberjackan som är så trendig nu i vår. Jag gillar inte korta modeller så denna blev helt perfekt! Verkligen otroligt snygg, skön och underbart mjukt material! Inte sånt där glansigt som det brukar vara på bomberjackor utan ett matt mjukt tyg. I love it!


Hittade dessa ursnygga betongljus också till jättebra pris. Tänker att när de brunnit slut så är de fina som krukor. Dessutom passade de perfekt ihop med Ernst-krukan vilket jag såklart hade i åtanke när de beställdes :)


I förmiddags var vi ute i trädgården hela familjen och påbörjade helgens projekt. Flickorna ska få en gungställning och senare en lekstuga. Så vi har förberett lite och målat lite. Spännande projekt!!

Nu ska jag bege mig mot jobbet för ett jourpass. Resten av påskhelgen är jag ledig så det känns riktigt lyxigt. 

Ha en underbar påskhelg!

2 kommentarer :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ