2 mars 2016

In my new shoes & Ljus

När jag hade som högst feber och låg där och yrade så lyckades jag kamma hem en himla trevlig vinst på Instagram! Ett presentkort på Trampolin, en skobutik här i stan. Perfekt för jag behövde verkligen nya vårskor. Jag älskar skor av alla dess slag men köper faktiskt sällan utan mest när det är nödvändigt. Jag fick ett par riktigt snygga Björn Borg-boots för presentkortet och gick glad och nöjd därifrån. Naturligtvis har jag börjat använda dom nu när det faktiskt är lite vårigt vissa dagar. Påsklilje-lökarna har börjat sticka upp ut jorden och ja då är det väl ändå vår? Härligt är det att se i alla fall. Och ljuset, att det är märkbart ljusare både morgon & kväll, är så underbart och uppiggande. Känns som att långsamt vakna upp efter ett långvarigt halvsovande tillstånd i vintermörkret.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ