11 mars 2016

Here we go again!

Jodå, föga förvånande att Siri nu fått magsjuka också. Samtidigt som hon är förkyld och har sån där jobbig kruppig hosta. Alva är också, ovanligt nog, förkyld faktiskt och var hemma med pappan igår Jag minns inte när hon var förkyld senast. Hoppas hoppas hon slipper bli smittad av lillasyster bara för det är massor av skoj för Alva i helgen som hon hade blivit så ledsen över att behöva missa. Jag ska jobba hela helgen och det hade varit skit om jag eller Jesper drog på oss kräksjuka nu. Vi har knappt återhämtat oss från pärsen vi hade med influensa/monstervirus för några veckor sedan så detta var ju inget kul precis. Jaja det är bara att ställa in våra fredagsplaner och hoppas att helgen blir som planerat i alla fall. 

Önskar bara att Siri kan få vara frisk mer än bara två veckor i stöten snart för hon har haft nog med sjukdomar nu för ett bra tag framöver tycker jag. 

Idag är flickorna och jag lediga i alla fall och det blir kurering & mys i hemmet dagen lång. 



Ni får ha en härlig fredag & helg!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ