4 mars 2016

Give Hope & Fredag

Äntligen fredag! Jag är ledig med flickorna och det är så lyxigt och mysigt. Siri vilar så Alva och jag ska passa på att gosa lite bara vi två. Är så glad och tacksam för mina flickor och allt jag har. Önskar så att vi alltid får vara tillsammans och ha det bra. Tankarna är mest glada idag men det finns något som poppar upp emellanåt.
Idag, för ett år sedan, dog en liten 7-månaderstjej vid namn Junis av cancer. Nåt som jag var ledsen över i flera månader och inte kunde släppa. Det är så ofattbart och orättvist! 

Jag och min vän Lisen startade en insamling hos Barncancerfonden för att hedra Junis och alla andra barn som förlorat sitt liv p g a cancer och för att ge andra som drabbas större chans att överleva. Lisen säljer smycken, kort mm  medan jag säljer barnkläder via min instagram-bloppis och skänker en del av intäkterna vi får till insamlingen. En del andra personer har också bidragit och just nu ligger vi på 6 530 insamlade kronor! Målet är 10 000kr eller mer så vill du vara med i kampen mot barncancer och kämpa för 100% överlevnad är vi hemskt tacksamma för ett bidrag till "Ett Hopp För Livet"

På min födelsedag i veckan fick jag armband av flickorna som var köpta hos Ur&Penn och 20kr av intäkterna går till just Barncancerfonden. En perfekt present som både är fin och gör stor nytta!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ