6 mars 2016

Dop, Sång, Trötthet & Sånt

Ibland är det inte så dumt med suddiga bilder :P Är väldigt nöjd med håret & slingorna efter veckans frisörbesök 

Nu sitter jag i myskläder och väntar på att sista omgången tvätt ska bli klar så att jag kan gå och lägga mig sen. Både sambon och jag har drabbats av orkeslöshet och enorm trötthet. Antagligen sviter efter veckorna som varit. Sällan hör jag Jesper säga att han är helt orkeslös faktiskt så det är lite oroväckande måste jag säga. Men energin kommer väl efterhand hoppas jag. Bäst den är tillbaka till maj för då ska resten av vårt tak bytas och då finns inte utrymme för trötthet och sånt!

Eftermiddagen har vi spenderat på barndop. Min systerson Elliot var det som döptes och jag fick äran att sjunga för honom! Rösten var inte stabil och högst osäker om den skulle klara det hela så jag har varit tyst och knappt kunnat öva. Fördömda luftvägar som jämt ska vara inflammerade! Det gick väldigt bra trots allt tack och lov. Jag är fortfarande mätt efter all den goda maten och fikan. Jättemysigt alltihop. Jag älskar att gå på dop, bröllop och såna glada tillställningar. Bästa är att få lov att vara en del i dem med min sång!

Allt är förberett för den nya veckan som kommer som tyvärr mestadels innebär jobb för min del. Bara en ledig dag och det är ju såklart inte det roligaste men men. Behöver all energi jag kan få med andra ord!

Hoppas ni har haft en kanonfin helg på alla sätt!


2 kommentarer :

  1. Fin du blev i håret :) Behöver också en omgång hos frisören men velar lite mellan att klippa av eller ha kvar längden :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cherie! Det är inte lätt att veta hur man vill ha det ibland :) Jag gör sällan några drastiska förändringar dock :P

      Radera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ