2 februari 2016

Prickar i flickornas rum

För närvarande händer det inte mycket vad gäller flickornas rum. Hinner inte gå där och fixa även om jag tycker det är så himla roligt. Kan också bero på att jag är väldigt nöjd med deras rum nu. Alvas är ju nyss omgjort en del och Siris är ingen idé att röra eftersom vi ju ändå måste ändra där också när hon behöver större säng mm. Men små saker är ju alltid kul att lägga till och nu har flickorna fått nåt s trendigt som prickar :) Det är ju väldigt populärt i barnrum just nu och när jag såg dessa hos Stickstay i helt perfekta färger så kunde jag inte annat än beställa. Mintgrön, grå & rosa till Siris krypin, rosa, grå & mörkgrå till Alvas. Det blev lite gulligt faktiskt. Lättare att plocka bort när mina tröttnat än byta tapet. Jag älskar tapeten på väggen mellan flickornas rum men börjar ändå längta lite till den dagen vi ska göra om den väggen. Dörren mellan deras rum ska inte finnas där för alltid är ju tanken.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ