29 februari 2016

Pompdelux SS16

Så har äntligen Pompdelux också släppt sin vår/sommarkollektion! Jag hade tänkt kolla igenom katalogen den senaste veckan men har inte orkat. Jag var i alla fall snabb när webshopen öppnades kl10 idag (det enda positiva med att fortfarande vara hemma från jobbet och kurera mig) och beställde ytterplagg till tjejerna. Än så länge vet jag inte vad de behöver i sina vår- & sommargarderober så det får vänta. Annars hade jag kunnat beställa hur mycket som helst! Jag försöker vara lite mer sund i mitt shoppingtänk nu faktiskt och dessutom har jag inte alls tid att titta lika mycket på barnkläder nu när jag jobbar som när jag var mammaledig. Tur det kanske :) Det är alldeles för roligt med barnkläder!

Jag älskar Pomps softshell-plagg så de är återkommande köp. Nytt för i år är regnkläder och det blev en regnoverall till Siri. Perfekt till förskolan. Flickorna har redan skaljacka och skalbyxor så på den fronten bör de klara sig nu när våren är på gång (äntligeeeen!)
Lee Jr Softshelljacka



Lilydale Lt Regnoverall



Lee Lt Softshelloverall





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ