29 februari 2016

Milk Copenhagens webshop är öppen!

Nu är Milk Copenhagens webshop öppen och det är bara att frossa i underbara plagg från vårens och sommarens kollektion! Åh jag har hittat massor av favoriter och den återkommande väskan är alltid en sån där jag bara måste ha (men ännu inte köpt). Det roligaste detta året är att det nu finns plagg även för oss vuxna damer! Massor med "vill ha"! Den gula tröjan är en stor favorit för ryggen är otroligt fin. Även jackan/koftan med svalor är sådär wow!
Alva skulle älska tröjan och byxorna med hästar på och tröjan "I have nothing to wear" skulle jag vilja ha till både mig och flickorna.

Love love love!








Några vill ha-plagg från domen-kollektionen. Klänningen alltså!!


7 kommentarer :

  1. Hej, varmt välkommen hem till mig, Petra arbetar som säljare för Milk i Ängelholm och har hela kollektionen i mitt showroom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va kul! Var hittar jag ditt showroom? :) :)

      Radera
  2. Finns i Hjärnarp maila mig psa@milkcopenhagen.com

    SvaraRadera
  3. Du kan hänga med mig Eva 😊 Jag vet vart de e. Jag köpte faktiskt den "I have nothing to wear" tröjan!! Kram på dig å skönt du känner dig bättre 😘😘 kram Martina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gjorde du rätt i! Så himla cool! Kram kära vän 😘

      Radera
  4. Åh finns ju så mycket fint :D

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ