1 mars 2016

Happy Birthday to me!

Får ju säga hurra till mig själv idag!! Det är min 35-årsdag minsann! Just nu känner jag mig som åttio år minst efter sjukdomstiden som varit så det känns ju faktiskt då glädjande att det inte är min verkliga ålder  :) Grattis också till min kära tvillingsyster som föddes 26 minuter senare än mig! 

Dagen har varit mysig och jag var äntligen tillbaka på jobbet efter flera veckors frånvaro. Fick många goa kramar och glada miner från kollegor som saknat mig och gratulerade mig. Ikväll har vi myst och fikat här hemma. Flickorna hade paket till mig och sjöng så vackert för mig när de kom hem från förskolan. Är så tacksam för alla år jag får med min älskade familj!  

Jag är helt slut efter dagen så det blir sängen alldeles strax. Imorgon efter jobbet väntar vardagslyx med frisörbesök!

Kram & Godnatt



4 kommentarer :

  1. Grattis i efterskott :)

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Hoppas du hade en finfin födelsedag!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ