12 februari 2016

Fredag, Stressmorsa & Spänd inför morgondagen

Imorgon ska nåt underbart ske och jag har tagit på mig att göra en sak som jag just nu undrar hur jag ska klara! Det är hemligt än så länge men jag får väl uppdatera hur det gick efter helgen. Just nu sover Siri, Alva tittar på film och jag dricker kaffe. Behövde en lugn stund. Känner mig väldigt lättstressad just nu och har lätt till negativa tankar om mig själv och blir känslosam för inget. Vill prestera så mycket på jobbet, vara glad och pigg, men det håller inte när jag väl kommer hem sen. Då är det mesta av min energi slut. Känner mig som en rätt trist mamma just nu. Försöker släppa en del måsten men jag blir ju smått galen när dammråttorna yr här hemma och tvätthögarna fylls på en sekund. Idag fick jag i alla fall en liten träff med min fina vän Sanne. Båda lite hängiga, trötta och förkylda men alltid lika härligt att få ses!



Efter ett år utan dator har vi äntligen skaffat en ny och yes, en Macbook Air blev det! Har länge velat ha en sådan och jag känner direkt att vi inte lär bli besvikna över valet.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ