29 februari 2016

Det tar tid att bli frisk & Bidra gärna till min insamling

Det finns alltid många som har det mycket värre! Så försöker jag alltid tänka när jag tycker synd om mig själv, men ärligt talat, det hjälper inte! Jag mår bara ännu sämre...Detta virus eller vad vi nu drabbades av för några veckor sedan sitter fortfarande i och jag har inte mått bra. Jesper och Siri är i alla fall friska tack och lov. Idag är nog första dagen som jag inte vaknat med förfärlig värk i hela kroppen och ont i huvudet. Bihålorna känns inte lika täta och jag kunde duscha och torka mig med handduken utan att det kändes som huden skulle dras av. Jag hatar att känna mig så svag och orkeslös! Men vad fasen gör man? Ja det finns verkligen de som har det betydligt värre och jag är så tacksam att hela familjen är friska från hemska sjukdomar. Men i mig finns alltid rädslan och oron att nåt ska hända barnen, att de ska få nån obotlig sjukdom eller råka ut för nån olycka. Jag tänker alltid att om nåt ska hända ska det vara mig, ingen annan! 

I min släkt har ytterst få drabbats av t ex cancer och jag kan inte hjälpa att jag ibland undrar när den trenden ska vända. När ska några av barnen i släkten få barncancer eller de vuxna drabbas av nåt? För statistiskt sett borde det hända tyvärr! Kan inte annat än bli skiträdd och önska att det inte ska drabba mina flickor...och fortsätta samla in pengar till min & vännen Lisens insamling "Ett Hopp För Livet" hos Barncancerfonden så att OM de blir sjuka, så ska det finnas forskning som gör att de kan bli friska. Och alla andra barn för den delen.

Du hittar insamlingen HÄR och bidra gärna med en slant eller handla av mig på Instagram-bloppisen @enbloppisforlivet



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ