24 februari 2016

Bröllopsklockor

Nu ska jag berätta vad det var för nåt spännande som hände förra lördagen som jag var så nervös inför! Min pappa gifte sig med kärleken Åse och det var en helt magisk dag! (Ja förutom att Siri blev sjuk på kvällen och sen grät hela natten på hotellet så vi fick slänga i oss den goda hotellfrukosten och inte hann njuta av vistelsen och det vackra vädret där riktigt)

Det jag hade varit så spänd inför var att jag skulle klara av att sjunga två sånger under vigseln. Jag klarade det nästan i alla fall :) Sista meningen på sista sången så bara gick det inte men fram tills det blev det bra. (I nästa inlägg finns ett sångklipp att lyssna på) Det är galet svårt att sjunga för familjen och även för andra numera. Jag har blivit "överblödig"

I alla fall så var allt så himla fint och Örestrand, där både vigsel och festligheterna hölls, var jättefint. För att inte tala om vädret som var fantastiskt! Enkelt, litet men fullt av kärlek & glädje, så vill jag beskriva detta bröllopet.

Måste ju visa några av bilderna jag tog under dagen.




 





















Presenten från mig och syskonen. 

Blomarrangemangen och brudens vackra bukett gjordes av min duktiga syster.

Utöver presenten så fick bruden en special-present av Siri...virusinfektionen from hell! Sorry för det säger vi :/

En helt underbar dag och jag hoppas pappa och Åse får många lyckliga år tillsammans!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ