2 februari 2016

7000

Detta är ju lite galet & fräckt! Mitt Instagram-konto passerade ikväll hela 7000 följare! Lilla jag liksom! Som inte är så värst duktig på annat än att sjunga & shoppa haha! Nej men Insta är mitt happy place där jag vill förmedla glädje, tipsa om lite vad som helst, inspirera någon kanske, visa bilder som är vackra och vara både så ytlig eller djup som jag känner för precis när jag vill! Exakt som här på bloggen alltså. Jag behöver släppa mitt "rädda världen och alla stackars barn"-tänk genom ytliga saker som inredning & barnkläder. Men under ytan finns en vulkan av känslor. Alla kommentarer jag får och vänner jag fått genom mitt Insta-konto är det som betyder allra mest förstås men tycker ändå det är så kul när fler tillkommer och väljer att följa just mig bland alla fantastiska konton som finns!

Hurra!!




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ