20 december 2015

Jullunch på Erikslund

Siri vilar och vi kom nyss hem från en mycket trevlig och ovanligt lugn jullunch på Erikslunds Wärdshus. Väldigt prisvärt och gott! Siri & Alva visade sig från sina bästa sidor (i alla fall under lunchen, på Jysk innan visade Siri sig från sin sämsta sida däremot och låg på golvet & vrålade samt slängde av sig jacka, skor & strumpor hela tiden hehe) och en herre kom fram och berömde våra lugna flickor efter lunchen :) Hmmmmm han skulle bara se dom annars haha! 

Idag målade vi i sista ljuset på Alvas adventsljusstake och igår blev julklapparna klara (inte för att de är särskilt många men ändå skönt).

Nu ska jag fixa klart med det vi kom hem med från Jysk idag. Ni får se sen! Imorgon är min blockering från Instagram över (hoppas jag) så häng gärna med mig där för kvickare uppdateringar! Jag jobbar nu i tre dagar så vet inte hur pass mycket bloggen hinns med men jag ska verkligen försöka vårda även den lite bättre framöver. 


Hoppas ni har en fin söndag! 




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ