15 december 2015

Blockering & Julgodis

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott. Siri har haft skyhög feber inatt men nu har den tack & lov sjunkit lite. Är så obehagligt när de små liven har så hög feber. Hoppas ögoninflammationen ger med sig också snart. Håller verkligen tummen att hon kan få vara frisk över jul & nyår sen efter alla rundor som varit. Ja vi myser vidare här hemma och ska leta fram lite goda & enkla julgodisrecept tänkte jag.  Har ni några bra tips?? 

Jag är blockerad på Instagram fram till måndag förresten. Jag kan lägga upp bilder och gilla andras bilder men inte kommentera överhuvudtaget. Så jag uppdaterar här istället lite mer. Himla tråkigt och många som är drabbade av detta men hoppas det fixar sig och inte sker igen. Kunde varit värre tänker jag. Finns vissa som helt förlorat sina konton och det hade varit hemskt om alla mina bilder från flera år raderades!




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ