9 november 2015

Sneak Peek, Storm & Underlägg

Här sitter jag i  min kära svarta fåtölj och ska strax bege mig mot sängen. Det är mycket just nu med inskolning av lilla Siri och allt som ska ordnas inför jobbstarten nästa vecka så denna mamman är rätt så trött.
 
Sambon kom precis hem efter att ha sprungit en runda i den rådande stormen! I lördags natt var det orkan och nu storm...ska vårt växthus klara detta tro? Stormen Sven tog ju vårt förra för två år sedan så lite nojig är man allt så fort vindarna blir så hårda.
 
Jag är sådär lite kär i de jättefina underläggen från Bengt & Lotta som vi fick i helgen av familjen Crona som var på besök. De är ljuvliga, både underläggen och familjen Crona :) :) Besök i dagarna tre har det varit nu för idag kom en av mina bästa vänner hit med sin lilla bebis Felicia. Mysigt som bara den!
 
 
 
 
Snart är make overn av vardagsrummet klart, sånär som på lite smått & gottigt som ska köpas. Tänkte slänga in en liten sneak peek för er att kika på så länge.
Nu mot sängen!
 
 

 

 

Hoppas er måndag varit fin & ha en kanonvecka!

 


1 kommentar :

  1. Kul att ni gillade underläggen! De är lika ljuvliga som ni :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ