12 november 2015

Rumsgran, 5905 följare & Snart Jobbstart

Idag har jag varit på jobbet en sväng för att förbereda lite grejer inför starten på måndag och ställa in mig lite mentalt. Kändes som jag aldrig varit därifrån när jag steg in genom dörrarna och ändå är det drygt ett och ett halvt år sedan! Ser fram emot nya utmaningar (och mer pengar!) :D även om det varit mysigt med föräldrarledigheten såklart.
 
Vad gäller instagram och blogg nu när jag ska jobba igen, så kommer jag absolut fortsätta med det men det blir i mindre skala. Instagram går före bloggandet, eftersom det är så himla mycket smidigare och snabbare, men jag hoppas kunna göra nåt inlägg i veckan här i alla fall. Ibland önskar jag att jag kunna livnära mig på instagram-kontot och bloggen, även om jag älskar mitt jobb som röntgensjuksköterska. Kanske om jag kunde göra både och t o m? Och sången skulle såklart också funnits med på ett hörn. Vilken dröm!
 
På Instagram har jag kommit upp i hissnande 5905 följare och det känns helt galet ärligt talat! Att lilla jag med mitt helt vanliga liv kan inspirera så många. Jag är både stolt och förvånad på en och samma gång. Verkligen jättekul alltihop och Instagram är en underbar värld tycker jag!´
 

Önskar er en trevlig kväll med några av mina senaste insta-pics

 
Jag är riktigt trendig och har införskaffat en tjusig rumsgran!
Bloppisen uppdaterades igår
                      Alvas rum är ett mysigt litet krypin
 
 
 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ