5 november 2015

Maileg-ängel från Drömmar i vitt

Förra veckan flög en kaninängel från Maileg hem till flickorna! En helt ljuvlig liten sak som mina tjejer kommer älska. Allt från Maileg vill jag ha men tyvärr får det ju inte plats (i-landsproblem jag vet). Alva blev i alla fall överförtjust i den söta ängeln, som heter Gloria, och nu vandrar den mellan tösernas rum. När Siri håller i kaninen kan jag inte fatta att hon var bara två centimeter längre än den när hon föddes! Det händer ju en del på ett och (snart) ett halvt år! Lite väl mycket kan jag tycka ibland...
 

        
  Du hittar denna och massor med annat från Maileg i finaste butiken Drömmar i vitt 
Ett måste att kika in där och handla julklappar!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ