5 oktober 2015

Halloween-pyssel - så lätt som möjligt men fint ändå





Njaeäää, pyssla är kanske inte min favoritsysselsättning men ibland gör jag små snabba saker mest bara för att jag inte vill lägga alltför mycket pengar på nåt utan istället gör om. Idag har vi Halloween-pysslat här hemma (inte alls i nån större utsträckning men ändå) men fick tyvärr inte tag i en tillräckligt stor pumpa så vi kunde göra en lykta. Men det ska vi fixa i nästa vecka tror jag. Medan Alva gjorde spindlar av pärlor och piprensare tillsammans med pysselexperten Åse som kom på besök, så sprang jag ut och spraymålade några små fina prydnadspumpor. Grå och vita först och sedan sprayade jag kvisten och toppen med silverkrom. Tycker det blev himla tjusiga faktiskt! Tog mig nog en fem minuter att göra. Helt lagom! :) :) :)
 
 
 
 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ