10 oktober 2015

Fredagsdimp & Lördagsmys

Hoppas er lördag varit finfin! Jag hade en rejäl dimp några timmar i under gårdagen, efter några intensiva timmar på ÖF och tung lång promenad, då kroppen inte alls ville samarbeta. Positiva tankar och en mysig eftermiddag med flickorna så var jag på banan igen. Har lite svårt att inse att jag inte är riktigt så stark som jag önskar just nu. Ska så smått börja träna och hitta styrka igen.
 
Idag har varit en sån härlig dag med familjen som avslutades med att vi alla låg i soffan och tittade på film. Siri somnade som en stock där och Alva bara njöt av att det var lördagsmys. Finns inget som slår såna kvällar! Alltför sällan blir det sånt mys nu när sömn är så viktigt. Tidig sänggång är kanske inte så roligt men väldigt nödvändigt oftast.
 
 
Bloggen uppdateras inte så frekvent som jag skulle vilja men tack till er som ändå hänger med här. Instagram blir det lite mer av så för snabbare uppdatering hittar ni mig hos @enslagsverklighet Jag bjuder på lite allt möjligt där och är så glad över att fler och fler hittar till mitt lilla konto.
 





Jag är långt ifrån en bullmamma som älskar att baka och laga mat men vissa saker gillar jag att göra för att det är snabbt och lätt. Amerikanska pannkakor med blåbär är en av dom!
I går gjorde jag en hög till mig och girlsen. Inte en endast pytteliten smula blev över. Så otroligt smaskigt!
 
 
 
En pyjamas passande till lilla Siri-bus. Ja storasyster kunde lätt haft en likadan för de är lika oskyldiga båda två :)

Finaste Alva inför efterlängtat fikamys hos moster Lisa i eftermiddags
"jag äääälskar kjol mamma!"
 
 
Trevlig lördagskväll till er

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ