4 oktober 2015

Fluffig dundröm från Petit Chérie


I veckan fick jag hem en härlig dunåkpåse från Jollyroom till minsta dottern. Märket är Petit Chérie som är nytt för mig faktiskt. Alltid spännande att testa på nytt! Jag är rysligt svag för grått så det blev en sådan (finns i rosa och blått också) till Siri denna vinter. I fredags var det rätt kyligt ute så hon fick premiärsova i den och som hon sov! Hela två timmar låg hon därute och snusade gott i sin fluffiga mysiga påse. Jag hade gärna krupit ner där själv!
 
 
Filt sparkar Siri bara av sig och det är ju kallt nu, särskilt på morgonen, så vi kör på med åkpåse från och med nu. Det är ju så bra att man kan ta av hela framstycket om man tycker det blir för mycket med hela men ändå hålla rumpan varm :)
 
 
Vår fina vagn, som har fått vila över sommaren, plockades fram förra veckan och nu är vi redo för alla väder.
 
Mysig fuskpäls och fina detaljer gillas lite extra

 
Ja den blev verkligen helt perfekt i vagnen! Nu håller jag tummen för en vit härlig vinter och många sköna sovstunder i denna dundröm för Siri.
 
Du hittar den alltså hos Jollyroom
 
Ps. Du kan nu vinna en precis likadan åkpåse om du tävlar på min Instagram (@enslagsverklighet). Tävlingen avslutas på tisdag kl 21:00
 
 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ