29 september 2015

Vingar & Läkarbesök

Läkaren jag träffade idag var mer än fantastisk! Jag hade så låga förväntningar och var beredd på att kämpa för att han skulle ta mig på allvar men det behövdes inte och jag hade varit bekymrad helt i onödan. Jag kommer nog inte gå in i mer detaljer på vad som sades, vad som sker framöver eller vad vi kom fram till för det behåller jag än så länge för mig själv och familjen. Men mardrömsfri kommer jag aldrig bli helt, det vet jag, men mycket kan förändras som gör att jag kommer bli bättre igen och förhoppningsvis slippa mina symptom. Känner mig så enormt lättad och lite trött av anspänningen (och den envisa förkylning som nu hoppat på bihålan också). Jag är snart pigg igen, det har jag på känn! Den senaste tiden har vi fått flera glada besked om olika saker som gör att jag bara inte kan vara annat än positiv i tanken.

Till nåt helt annat nu! Siri var i akut behov av fler pyjamaser så igår handlade jag några kvickt på stan (dissade nätshopping denna gången) och sprang på en helt underbar dress med vingar. Hur fin som helst! Mjuk & gosig såklart och den fick följa med hem. Den kan användas både som mysdress och pyjamas tycker jag. Fann den i Lindex-butik men tror inte den finns online.



Trevlig kväll till er


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ